سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

<?php wp_title(); ?>
33042

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

 گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک جاسوس موساد اسرائیل را بازداشت کرده است.

در شماره هفت مجله دابق که به زبان انگلیسی است و اعضای این سازمان در پایگاههای اینترنتی اجتماعی منتشر می‌کنند روز پنج‌شنبه مطلبی با عنوان اعترافات «محمد سعید اسماعیل مسالم» از قدس شرقی درباره انگیزه‌های کار وی برای موساد و جاسوسی علیه داعش منتشر شد. جزئیات کار این فرد منتشر شده است.
این جوان که مجله دابق به وی لقب «مرتد» داده است و عکسی از وی نیز چاپ کرده است، گفت: «همسایه یهودی‌ام که روزی افسر امنیتی بود نزد من آمد و از من خواست با اطلاعات اسرائیل همکاری کنم. من به او گفتم درباره این موضوع فکر می‌کنم. پس از آن نزد پدر و برادرم رفتم و نظر آن‌ها را در این زمینه جویا شدم. هر دوی آن‌ها مرا تشویق به این کار کردند و گفتند این شغل بسیار خوبی است. به من گفتند در این کار پول زیادی هست و ممکن است من به مناصب بالا ارتقاء یابم».
این جوان در پاسخ به این سوال که پس از آنچه اتفاقی افتاد گفت: با شخصی به نام «ِالی» که افسر اطلاعات بود دیدار کردم. «ِالی» مسؤول ایست بازرسی‌ها در کرانه غربی بود و به خانه ما آمد و با پدرم دیدار کرد و پدرم نزد این فرد مرا نصیحت کرد و «ِالی» نیز از مزایا و جزئیات این کار برای من توضیح داد.
گروه داعش با اعلام اینکه این جاسوس اعلام کرده از کارش توبه کرده است به سرنوشت جاسوس اسرائیلی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 72
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 166
    بازدید ماه : 1010
    بازدید کل : 147893
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

       گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک جاسوس موساد اسرائیل را بازداشت کرده است.

      در شماره هفت مجله دابق که به زبان انگلیسی است و اعضای این سازمان در پایگاههای اینترنتی اجتماعی منتشر می‌کنند روز پنج‌شنبه مطلبی با عنوان اعترافات «محمد سعید اسماعیل مسالم» از قدس شرقی درباره انگیزه‌های کار وی برای موساد و جاسوسی علیه داعش منتشر شد. جزئیات کار این فرد منتشر شده است.
      این جوان که مجله دابق به وی لقب «مرتد» داده است و عکسی از وی نیز چاپ کرده است، گفت: «همسایه یهودی‌ام که روزی افسر امنیتی بود نزد من آمد و از من خواست با اطلاعات اسرائیل همکاری کنم. من به او گفتم درباره این موضوع فکر می‌کنم. پس از آن نزد پدر و برادرم رفتم و نظر آن‌ها را در این زمینه جویا شدم. هر دوی آن‌ها مرا تشویق به این کار کردند و گفتند این شغل بسیار خوبی است. به من گفتند در این کار پول زیادی هست و ممکن است من به مناصب بالا ارتقاء یابم».
      این جوان در پاسخ به این سوال که پس از آنچه اتفاقی افتاد گفت: با شخصی به نام «ِالی» که افسر اطلاعات بود دیدار کردم. «ِالی» مسؤول ایست بازرسی‌ها در کرانه غربی بود و به خانه ما آمد و با پدرم دیدار کرد و پدرم نزد این فرد مرا نصیحت کرد و «ِالی» نیز از مزایا و جزئیات این کار برای من توضیح داد.
      گروه داعش با اعلام اینکه این جاسوس اعلام کرده از کارش توبه کرده است به سرنوشت جاسوس اسرائیلی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش

      ادعای بازداشت جاسوس موساد توسط داعش


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 72
        بازدید دیروز : 0
        بازدید هفته : 166
        بازدید ماه : 1010
        بازدید کل : 147893
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98